GULLIGT

TJA
jag känner tat jag blivit gsnaka dålig på bloggfronten nu senaste veckan typ ! Jag har pluggat eller gjort något annat som hindrat mej från att sitta vid datorn, och det värsta är att jag typ är GLAD för det eftersom jag är typ beroende av min dator och en kväll utan den bevisar att jag överlever utan !

men iaf ,
Igår (torsdag) hände väl inge spec på skolan. eller jo heh jag fick en smäll på gympan så jag fick näsblod. vi körde snö-rugby och det var GRYMMT kul. jag peppar som fan till på måndag !!! min jacka blev iaf blodig (A)
Annars så spelar vi kronan och man får typ ont i hela händerna, det känns typ om man "spänner" fingrarne. fan vilka idioter vi är !
Och idag (fredag) så har vi iaf haft fysik-prov. jag har faktikst ingen aning om hur det gick. jag blev klar ganksa fort (hurfan kunnde alla andra vara så sega?), och altså vafan har jag glömmt ngt eller ?! jag segade mej till och med... längtar iaf för att få veta resultatet
vi fick även tillbaka ett engelska-prov. på förbereddda delen (grammatik) fick jag g, och på en oförberedda delen fick jag mvg !!!! tur att jag är jämn ! xD
Kvällen har jag tillbringat med viccan och andreas. det har blivit endel snakk, filmtittande, kittlande och brottning =) men vi gillar det ! <3
här är dom iaf =)

söta =]

IMORGON blir det iaf kasnke en snabb sväng till stan på solbacken eftersom varken jag och tyra köpt födelsedagspresent till pappa som fyller åt på söndag. Och på kvällen blir det jobba på FOLKAN. det kommer nog bli ganska najs och ingen säger ju nej till 500 extra i börsen !
Fast jag missar både hockeyn + en kvälll med gänget hos johannes. känns jävligt surt men det var väl inte sista gången i guess=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0