Hej hej hemst mycket hej

Nu sitter jag här i mitt rum, hos pappa i kusmark, en tisdagskväll.
Funderar på att gå och duscha eller något annat trevligt, känns skönt för då får man upp värmen. Att duscha är GRYMT underskattat ! ngn som håller med mig ?
Annar kan jag bara meddela att det gick väldigt bra att ta sprutan ! Problemet var bara att jag kom en aningen sent till vårdcentralen. Jag skulle åka med 16.15 bussen från stan och den blev såklart försenad, och jag kunnde inte åka med direkt bussen eftersom jag hoppade på vid rondellen och inte busstation. Och bussen jag åkte kärde ju VERKLIGEN inte precis raka spåret, utan den skulle ju såklar köra igenom frostkåga, ostvik, östanbäck och alla andra småsttällen längst vägen ! heheheh det gick inte snabbt ! Men tyra väntade på mig även om jag var tvungen att gå in bakvägen xD

När jag lix är igång kan jag göra en snabb resume om skoldagen!
Första ämnet var bild, och vi ritade av bananer. med färgpennor !!!! jag vill INTE påstå att det är enkelt, det blir nog inget mvg i denna bildkust heller xD Sedan hade vi fysik som gick förvånandsvärt bra. vi repeterade massa shiet som vi jobbat med förr=) sen LUNCH och det var gott med kroppkakor! Efter lunch blev dte tms och det funkade fint! Sedan matte och VARFÖR I HELVETTE HAR VI FÅT BESTÄMMDA PLATSRE?!?!?!?!?? DTE SUGER SOM FAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! + att jag glömmde prata med krister om np efter lektionen. Sista lektionen var iaf engelska och vi fortsatte med grupparbetet. hehehhehe det går frammåt xD jag tror inet det blev så mkt gjort för ngn xD

FÖRÖVRIGT PEPPAR JAG TACO-BUFFE PÅ SKOLAN IMORGON !


OCH FÖRÖVRIGT 2 SÅ PEPPAR JAG SOMMAR !!!!!!!

Postat av: Lina

Asså vafan jag missar ju det bästa med skolan ! Tacobuffén!! :'(

2009-02-11 @ 12:07:19
URL: http://linaekesryd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0