i dont care

IDAG har jag MÅLAT . yay.
nu är mina händer prickiga och jag anser att det är mycket attraktivt ! vad anser du ?

Men iaf ! medans jag transporterade mig till pappas verkstad (eller HEM därifrån om jag ska vara 100% ärlig) kom jag på en fråga som jag undrar över som ni läsare GÄRNA får svara på !
VILKEN sida av vägen ska man vara på när man sparkar ?

Sen ska jag bara ta det lugnt, kolla på lite randomsaker på datorn och chilla och snakka på msn och duscha och sen sist men inte minst ska jag sova. jag LÄNGTAR typ !


1. Om jag hade haft min kamera här hos pappa hade denna dag varit en UNDERBAR dag för en fotorunda med tanke på det UNDERBARA vädret
2. Men nu hade jag ju inte det så då gick jag bara runt och blav stressad över att allt var så fint och jag inte kunnde fånga det på bild
3. Jag LÄNGTAR nästan tills det blir vår och vi börjar fara till stugan för där finns det ganka många fina saker att fota
4. Bilden ovan är ful och tagen för ett bra tag sen. och redigerad när jag var helt hjärndöd eftersom jag ökat kontrasten så det ser onaturligt ut
5. Men bilden HADE kunnat vara fin, så därför publicerar jag den ändå=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0