It's all fucked up and it's falling apart

*Eftersom jag varit sjuk har jag missat topmodel i veckan (varför har ine lasarettet 3an?) , vilka har åkt ut ?! jag har ingen koll...
*Jag har missade även 5th Avenues spelning igår, FUCK säger jag bara jag skulle ju vara där=( men nästa gång då jävlar !
*Ikväll kommer jag nog oxå missa att fira natta och sara. det suger VERKLIGEN eftersom varje gång man nu är med "gammla" gänget så blird et verkligen speciellt </3 saknaden är enorm !
*Jag kommer kanske oxå missa att vara med endel classdudes imorgon .. det suger oxå, som fan vi skulle ju ha jätteroligt !!!!!!!!!
DET SUGER ATT VARA SJUK DET KAN NI SKRIVA UPP !



Men nu till något roligare;
Jag kan publicera lite fler bilder på lina som jag redigerat som jag inte hann lägga ut i tisdags! Jag har inte erdigerat klart allt som jag vill redegera än så det kommer ÄNNU mera sen=)


lina och hennes svartvita tvillingsyster


ohlala almost naked ;)

Postat av: Lina

Heheh ;) VAd fint du redigerat dem ^^

2009-02-05 @ 16:26:55
URL: http://linaekesryd.blogspot.com
Postat av: ipe

tack ! <3

2009-02-05 @ 16:56:04
Postat av: virrrrrrrrrr

"5th Avenue"

GAH får damp av de namnet vi går under just nu :P

2009-02-05 @ 22:03:06
Postat av: Andreas

JA! =D kom till lycksele när vi spelar ;)

2009-02-09 @ 10:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0