jag är hungrig som en varg

jasåja, nu var måndagen klar !
blev väckt imorse flera gånger av en pappa som inte fattar att man har sovmorgon. men eftersom jag är så morgonpigg tog jag bara emot det med ett skinande leende på läpparna. när man väl kom till skolan hade vi idrott - snörugby och det är kul som fan ! ÄVEN om man blir snöpulad inte vara en gång (minnst 2 ggr av johannes och 4 av linus....). Sen var det iaf kört på hårfronten så det blev att ducsha det oxå och ha lockigt hela dagen. men jag har fått massa positiv kritik så jag funderar på att kanske ändra på min inställning att det ser helt sjukt ut ? vad tycker ni, ska jag dissa plattången?
Sen blav det iaf lunch och sen nk. altså kell kan typ snakka i evigheter och ingen orkar lyssna så länge... seriöst nk är BARA drygt.. sedan blev det svenska och vi såg klart filmen. sen hade vi bara en lektion kvar som var engelska och haha den lektionen var iaf hyffsat chill. johannes ritar jättefina kängurur iaf, resterande i te1b får se imorgon !

Ikväll ska jag då sitta och göra klart min engsleka-text. nu har jag iaf lagt över den lilla texten jag skrivit på fc så ikväll blir dte FÖRHOPPNINGSVIS inge problem med skrivandet..........


detta skulle jag INET säga nej till ........

Postat av: bina den vise

dissa allt och kör på snagg ist!

2009-02-23 @ 17:40:51
URL: http://binasblogg.blogg.se/
Postat av: Lina

DISSA plattången och HISSA lockarna ! :D

HAHA jag längtar till att få se kängrurna xD

2009-02-23 @ 21:06:47
URL: http://linaekesryd.blogg.se/
Postat av: du är min älskling

DISSA plattången och HISSA lockarna ! :D



=D=D==D=DD==D=D=D=D=D=D=D==D=D=D=D

2009-02-24 @ 21:20:27
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0