Forever isn't long enough

Jahapp, nu är min header bytt, + lite mer röd/rosa detaljer!
vad tycks?

Annars då, vad sak alla göra ikväll?
Och vad tycks om att det är skola imorgon?

Jag vill bara sova. Är skittrött. Kunnde knappt sova inatt, vet inte varför.
Kvällens planer är iaf att kolla på repris av veckans topmodel klockan 6, eftersom jag missade när jag låg på lassa.... Efter det vet jag inte vad som händer. Kanske borde göra naturkunnskps-läxan.

Veckans planer ser iaf ut såhär;

Måndag - Göra matteläxa, ladda min ipod och lägga in lite ny bra musik
Tisdag ELLER onsdag - Fara till byske och ta 3e och sista gardasil-sprutan. Sen åka hem med tyra och hämta ilte saker (np-tröjja, aik-hahlsduk, min vita skjorta) som jag måste ha till senare
Torsdag - skolka från sista lektionen och åka till övik på bortamatch. aik ska KROSSA modo. Northpower ska KROSSA modos "klack"
Fredag - Jobba på kvällen @ folkparken
Lördag - Jobba på kvällen @ folkparken
Söndag - SOVA

Nästa lördag (21/2) ska jag jobba på folkan i kusmark igen. Det är s.k. "flärdkväll" (hår, massage, naglar och shiet för kvinnor), sen vanlig pubkväll. Jag behöver 3 medhjälpare och 2 platser är redan tagna (viccan och andreas). Vem kniper den sista platsen?

Bara för att jag har börjat älska bandet Sonic Syndicate så lägger jag ut en av deras låtar, enclave, den är lite lugnare och den passar bra ihop med min sinnesstämmning just nu. seriös kärlek till låten <3



So I'm trying to teach you something
But you turn away
So I'm trying to show you the path
But you'll walk astray
I would cross the seven seas
Just to get to you
I would't sleep a thousand nights
To give what belongs to you

Postat av: bina

JAG KAN !! OM DET ITNE ÄR TAGET REDAN

2009-02-08 @ 18:30:33
Postat av: bina igen

och sen så ska det vara svart skjorta på fre+ lör bara så du vet ! ;)

2009-02-08 @ 18:31:30
URL: http://binasblogg.blogg.se/
Postat av: bina för tredje gången (rekord)

eller alltså, menade du att jag måste öevrtyga dig om att just jag ska få den platsen?

2009-02-08 @ 18:34:47
Postat av: bina för fjärde gången (tjohoo)

isf så borde jag få den för att jag är söt + att jag fixade folkparken till dig :)

+ lite hemliga saker som vi pratade om förra gången som jag inte nämner här ;)

2009-02-08 @ 18:36:02
Postat av: Anonym

Skitsnygg design!!

2009-02-08 @ 20:16:50
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: NATTA

Jag hjälper gärna till:D:D:D:D SNÄLLA :D

2009-02-09 @ 09:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0