Måndag

TJA ALLA GRABBAR OCH BRUDAR!
det är kallt som fan, och det fortsätter bara att snöa . GALET! GE MIG SOMMAR GE MIG SOL! det är nästan inge kul med vinter längre, fast jag inte åkt ngn slalom eller försökt min på lite snowboard än !!!!!!!

Fast imorse var det faktiskt LITE kul med snön. Vi hade sovmorgon och börjar inte förrän 10.40, och då har vi idrott. Vi hade då längdskidor och SOLEN SKEN (vart fan tog den vägen sen?). Det var iaf skithärligt och vi åkte i en backe med typ 984732948237 meter snö så det var roligt/lätt/härligt att rammla ! ;P
Efetr det blev det lunch och det var jätteäckligt. Sen blev det nk och söt-kjell babblade hela lektionen som vanligt. Sen svenska och vi gjorde ngt med skapelse-myter och blablalabalabl det sög=) Sen hade vi engelska och vi började med grupparbetet på allvar, Min grupp har iaf om Australien och jag ska berätta om dedär jättestora korall-revet utanför ! JAPP VÄRLDEN BRYR SIG ! ;D



När jag kom hem var jag huslig (hehehe jag blev tvingad) så jag lagade lite diet-kost. det var gott men jag vill bara äta 234652367 st kakor nu. jag har redan ätit två (A)


kolla va gott !




NU vill jag att mamma kommer hem från sin prommenad , hon har nämligen hämtat hm-paketet ! SÅNNT GÖR MIG RIKTIGT RIKTIGT lycklig ! ;) hehehe

fast jag borde räkna lite matte, jag har ca 20 tal kvar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0