svårt....

okej, ikväll har jag suttit och velat
på torsdag ska vi lämna in valbara-kurser och individuella-val papperna. jag TROR att jag har bestämmt mig, men det trodde jag innan oxå. men ja, såhär TROR jag att jag kommer välja;

Jag funderade ett tag på att ta Grafisk design istället för matte E. jag SKULLE ha tagit det om inte beskrivningen för det hade verkat så enkel/simpel/ovettig. känndes som att man redan kunnde allt där och därför känndes det jävligt ovärt!
Jag har även funderat VÄLDIGT mycket över iv. Jag älskar att fotografera mest av allt men det känns som att webbdesignskursen kommer vara mera givande för mig. jag vill jättejärna vara bra på webbdesign och tycker det är intressant, och fota kan jag utveckla migsjälv i så därför blev det såhär!

Vad har/ska alla välja?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0