curly

Bild - bilden suger varför valde jag inte it istället?
Fysik - fick tillbaka proven och jag är nöjd =) 18 och max var 21
Lunch - PLÄTTAR !!!!!! MUMS SÅ JÄVLA GOTT. sen blev det att spela kronan, och det blev blodigt xD heheh jävla idioter vi är
Tms - Repeterade inför provet på torsdag och det gick hyffsat bra. norteX är fan inte smart
Matte - vi trodde att krister va bort men han kom när vi gått bort med våra saker. det var väl hyffsat chill
Engelska - nu är redovisningen bortgjord ! FAN VA SKÖNT. gick väl inte världsbäst men det funkade. känndes bara som att våran redovisning var 2834627836 gåner kortare än dom andras ?
Gymmet - funkade, jag var typ pepp men vi gymmade inte så länge
Löparrunndan - SATAN va dålig kondis jag har. jag skämms typ

Sen har jag bara ätit, duschat (hårinpackning och ansiktsmask - det var läne sen) och sedan blev det att äta en semla, det är ju ändå fet-tisdag !

Vad ska man nu göra ikväll, jag har inget skolarbete att göra det känn SJUKT JÄVLA SKÖNT !
Om skellefteå vinner ikväll, säger jag bara HEJ HEJ SLUTSPEL ;D

btw känner jag att min blogg blivit tråkigare på sista tiden. jag orkr typ inte lägga ner så mkt enegri på den. men jag lovar, NÄR jag fixat nya bloggdesignen så blir det andra bullar ! :D

MEN SOM SAGT ÄR DET FET TISDAG IDAG
så vad passar då bättre än en bild på en semla
(jag glömmde ta kort på min innan jag åt upp den, så här kommmer ett PAINT-BILD IST !!!!!!!!!!!!!!!!! ;D )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0