jag vill sova

Gårdagskvällen var sammanfattningsvis rolig. vi gjorde allt möjligt och det blev endel dötid där vi satt och snakkade eller röjjde runnt på dansgolvet men halv (eller hel) packade människor som gjorde bort sig ! men ah, städningen på slutet var kanske inte så mysig fattar inte hur folk bara kan slänga all jävla snus på golvet INNOMHUS ? men som tur var så slapp vi skura =) tack till viccan bina och andreas som gjorde kvälllen riktigt bra, och INTE TACK till äckelkillen med byxorna (och kallsongerna) ALLDELENS för långt ner som ville dansa med oss och som gav mig mardrömmar......

Även trevligt att det blev vinst igår. visst efter förlängning, men 2 poäng behövdes nog! trevligt även att antos fick göra 2 mål =) NU peppar vi torsdag borta mot lule och lördag hemma mot linköping, SEN PEPPAR VI SLUTSPEL !

Men nu så borde jag skriva klart min engelska. varför gör jag inte det ? jag kommer fan inte att hinna..... jag vet inte när jag ska göra det och dte kommer säkerligen lagga att logga in... DAMP DAMP DAMP DAMP

hej zakke

veckans planer;

Måndag - Fotoklubben
Tisdag - Engelskaredovisning
Onsdag - ?
Torsdag - BORTAMATCH LULEÅ
Fredag - göra ngt med vännerna?
Lördag - Hockey sen KANSKE dra hem med ngra till mig, men det laggar eftersom jag är hos pappa kom jag på nu så det grå nog åt skogen...

Postat av: binisbinis

till kommentaren på lör: bajs.. fast det går ju kanske ändå, det blir bara lite sent så då måset vi köra på sova över antar jag.. hehe hos din pappa, ja om alla ryms så ;)



annars tar vi det på fre/sön osv ist :P

2009-02-22 @ 19:09:39
URL: http://binasblogg.blogg.se/
Postat av: jag

japp, fast på fredag gårr det inte för mig, men kanske söndag vi frå se eller då är jag hos pappa och då kommer det lagga för alla vill sova vi kan inte vara hos mig iaf ..........

2009-02-22 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0