it's all about hair

GUTEN TAG!

Idag har jag inte ens skrivit HÄLFTEN så många inlägg som igår, men det betyder verkligen inte att jag har haft fullt upp ! Jag peppar iaf till ikväll då jag ska till kg till nicke å va me han, lina, vikki, emmma, johannes, emil å johan. jag TROR int de va nån mer och jag tro alla kommer !

Just nu sitter jag iaf och önskar att jag hade långt hår. jag VILL inte göra hårförlängnng, men samtidigt vill jag. jag har kollat lite på hemsidor och kommit fram till att jag kanske skulle köpa sånna hära clips, som man kan använda ibland ! men det är oxå dyrt, så om du känner dig snäll får du gärna ge mig sånna här;

fast skulle inte heller vara dåligt att ha extentions......
fast allra bäst skulle det ju vara att mitt RIKTIGa hår var långt !

HEJJS

Postat av: Anonym

Blir nästa köp asså

2009-02-06 @ 17:57:59
Postat av: vikkan

du har så fint hår =)

2009-02-07 @ 18:02:42
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0