Har du kul?

Hallå i stugorna!

Själv ligger jag under mitt täcke i min dundersköna säng (den är ganksa stor, share it with me? ) hehe. Jag är grymmt trött och känns skönt att jag snart ska sova. Behöver iaf inte använda min hjärna nåmer idag.
Känner mig iaf allmännt kort och flummig.

Kvällen har jag iaf spenderat med min käre och blonde vän sabina frenander. hon är blond. och förresten så har hon ljust hår. förutom att hon är blond så chillade vi. =)
imorgon blir det hockey med några vänner ! PEPPEN . blir att dra till stan vid 4 kanske och sen äta där, för att senare bege siig mot isladan !


MÖRDARFÅR, passa dej

Postat av: BIINAAAAA

dom var läskiga... :O

och haha, ja jag är blond.

2009-02-28 @ 13:04:45
URL: http://binasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0