sweet dreams

Igår kunnde jag inte uppdetera eftersom jag var i luleå på hockey !
det var RIKTIGT RIKTIGT TREVLIGT (synd bara att jag vara sjukt trött?!) , och HÄRLIGT SOM FAN med vinnst!
dagen förövrigt var väl ganska dryn emd 3h tms prov, fast själv satt man bara typ 1,5 timme. var typ den första som gick (?!?!?), och vi var ändå kasnke 60 pers där? wtf säger jag bara . jaj sen blev det lunch och sen matte vilket var kul, men sen sög alla lektioner (svenska och idrott) för jag var skitsur och pallade inte ngtt !

IDAG var jag mkt pigg när jag vaknade. eller så inte emmn det funkade. först had evi matte och det sög. sen hade vi bild och det var typ kul med potatistryck . sen lunch och sen engelska och man satt och lyssnade på redovisningar hela tiden (och blev slagen av linus !?!) sen blev det iaf fysik och det var lagom roligt
sen gick jag med emma till stan och sen var jag tvungen och gå runnt på stan i ca 30 min och dryga och det var verligen drygt. seriöst hatar att gå på srtan då jag inte har lust (ganska logiskt (A) ) sen åkte jag bussen SJÄLV och det sög oxå. när jag vare hamma här har jag inte gjort ngt vettigt. men snart ska bina komma =) fåse vad vi hittar på.
förmodligen kommer jag ligga här och vara död och skittrött och sur och dampa på allt men jag förvarnade henne =)

jag vill SOVA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0