greatness

Nu ska jag berätta om min dag och alla dess missöden.
Jag vaknade i tid och klev upp - allt okej än så länge - . eftersom vi hade sovmorgon (ingen svenska, den hae vi på lunchen ist) och inte började förrän 10.05 tog jag det lite lugnt. men senare upptäckte jag att klockan var 5 i tio och fick smått panik. då hade jag inte packat gym-klädrena heller.
men iaf jag cyklade till skolan och det igck bra. (Y) krockad einte med ngn gammal tant eller så. jag kom iaf till skolan typ en min innan vi började och ställde bort cykeln på min vanliga plats. sen hände en pinsam grejj.. jag HALKADE och rammlade RAKT på rumpan ! yay bra isabell. som tur var så var det bara ca 5 pers som åskådliggjorde detta ! heh. sen stresssade jag bort till skåpet och sedan vidare till datakunnskapen, jag gick raka vägen till A223 och knackade på och fick typ damp eftersom ingen öppnade. tillslut öppnades dörren och där satt INTE min klass. hehehehehehhe FAIL. efter ett samtal med viktoria fick jag reda på att vi hade cad och jag skyndade dit ist (A)
iaf så fick jag typ damp på lektionen men allt känndes fruktansvärt mkt bättre efter ett samtal emd HJON "isabell, det är lugnt du kan prata med mej, våga fråga mej saker JAG HJÄLPER DEJ" hahahahah ! xD efter det blev det mat och det var fiskpinnar. jag har typ lärt mig att gilla fiskpinnar. bra isabell. jag åt även morötter, jag har blivit duktig på att äta sallad på skolan oxå (Y).
efter maten blev det att att lämmna val-papperna till güray och efter det söka upp en datasal för att vi tänkte göra klart den förbannade powerpoint-presentationen. vi gick till datasalen där alla teknikare brukar sitta men det var såklart fullt och därav dagens kommentar som kom av emma; "BÖGPORR". hahah du är kul ! vi gick iaf senare till svenskan och det blev lite kronan-spelande (vi vanliga, jag vikki linus & nicke) och jag fick till VÄRLDENS träff på viktoria ! seriöst jag blev typ ledsen xD  ahmen iaf så är vi jävulskr idiotiska som frivilligt skapar ärr på våra händer ! ;)
Sen blev det svenska och vi kollade på dendär cp-konstiga-filmen men coola-effeker hahahahah. bra. efter det hade vi nk och det var som vanligt, altså tråkigt. och efter det blev det kronan-spel igen och vi gillar det. sista lektionen var matte och jag typ gillar det vi håller på med nu ! =) man måste TÄNKA på HUR man ska lösa uppgifterna, inte bara massa tal som står blablablablalabl.
Efter det skulle ja och emmmzzz på gym1 och emma var GLAD ! not xD . men det gick bra ändå =) + att jag märkte att jag typ kan göra armhävningar !!!!!!!!!!!!!!!!!!! o.O HAHAHAHh typ stoltxD
sen när jag om hem blev det att laga mat, salsa-kyckling-med-natchos, det blev gott men starkt.
iaf, sista failen för idag; JAG GLÖMMDE FYSIK-BÖCKERNA PÅ SKOLAN IDAG OXÅ ! altså kan jag bara plugga imorgon, OCH JAG KAN DET TYP INTE. bra isabell, bra ! mkt bra !

HEHEHEHEHHEHEHH dedär var min dag fram till nu typ. vad ska jag göra nu ? om jag inte hade lovat migsjälv att inte äta massa onyttigheter hade ja bakat ngt. men eftersom jag åt massa natchos då ja gjorde maten är jag redan tillräckligt tjock för idag !


jag om några veckor

detta inlägg blev ganska långt, MEN JAG VET ATT NI GILLAR DET ! ;D

CIAO ha en fin kväll i vinterkylan=]

Postat av: vikkie

kort inlägg.nu



men ska du med på lördag?

2009-02-18 @ 19:18:31
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: Lechna

bra att du glömde dagens höjdpunkt osv !! ;O

2009-02-18 @ 19:32:04
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0