resultantens storlek och riktning

Nu var denna dag fördig och lider nu mot sitt slut. snart är det dags att börja tänka på sänggång (heheh okej några timmar kvar men) och sen blir det att vakna upp till ännu en strålande dag!

jahapp ! dagen började med svenska och det är alltid lika menlöst (spec eftersom man inte får sitta med vem man villl). Sen hade vi cad och det gick väl hyffsat, är inte lika efter nu som jag var förr=) lnch sen och det var konsig soppa, sen gick jag och mina 3 favvotjejjer på stan. sen blev det nk och det spårade. sen hade vi bara matte kvar och det var väl kul x) jag märker inte att jag pratar överdrivet högt ibland (A)
Efter skolan blev det inget gymm eftersom jag var cp imorse? så jag for bara hem och lagade mat eftersom jag har middagsansvaret en gång i veckan (Y) mums.  nu är jag iaf proppmätt men vill ändå äta glass ?! VAD FAN GÖR JAG ?! JAG SKA INTE ÄTA !

Jag måste nog plugga till tms-provet eftersom vi imorgon ska infinna oss i midgård 3 första timmarna på skoldagen. ja jag känner peppen och JAG SKA FAN SPIKA PROVET !!!!!!!!!!!!! OJA !

Imorgon blir det iaf LULEÅ och kolla hockey. skell är redan klara men JAG TAGGAR ÄNDÅ ! :D :D :D kommer bli kul som fan !


BINA & NATTA (som det blir hockey med imorgon), SANDRA (som fyller år idag!) och HANNA (bara för att hon är söt !)


Postat av: hannaroo

nawie :]

2009-02-25 @ 21:56:18
URL: http://hannaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0