VALENTINES DAY

Nu ska jag berätta om min allahjärtansdag 2009;
Vaknade alldeles försent som vanligt, men bestämmde mig för att dra ner på stan eftersom jag inte bara ville sitta inne. Hittade ingenting på hm eller cubus där jag FORTFARANDE har presentkort på sen i julas (!?). Men jag köpte ett par svarta-stentvättade jeans-tights och en blommig tröjja på vero moda. mkt nöjd med båda inköpen, blir inge bilder på bloggen men blir förmodligen min outfit tomorrow@school.
Sen blev det att dra på folkparken eftersom det var jobb ännu en kväll. det funkade och det blev 5 timmars jobb. efter det drog jag och bina hem till mig där vi mötte jenny&mattias som vi såg (halva) melodifestivalen mer. Därefter blev det att slökolla på the perfect man och efter det gick jag och lade mig för att sova.

Så min alla hjärtans dag kan man hellre sammanfatta med ordet schlager än med hjärtan och gullegull. På stan var det melodifestivelen-stämmning med massa musik och SAMMA sak hela kvällen på folkparken. Så jag hann som inte deppa eller liknande vilket var MKT positivt ! (Y)

och här kommer en bild på allas vår kära MÅNS

bild; google


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0