wanna be on top?

Varför laggade blogg.se för et tag sen typ ?
Gick inte logga in, eller var det bara så för mej?

JAHAPP.
Dagen har iaf sett ut såhär ! Svenska första lektionen och imorgon ska vi visa upp våran dramatisering av en grekisk myt. jag ska vara orion (Y) Sedan blev det HÅL och sedan blev det cad. Det gick väl både lite upp och ner men ah det är iaf roligt då det går som man vill=) jag PEPPAR FAN MVG I CAD ! Sedan blev det lunch och TEX-MEX-BUFFEN VAR INTE DÅLIG ! jag åt typ mkt (A) sedan hade vi HÅL (yay) och vi satt uppe i b-huset där det var massa sol. Träffade på viccan och martina som var allmäännt busga och dom tog med mig till hålet-i-golvet-rummet där vi kollade ner på några personer (heheheh (A) ) jag och martina började även kasta viccans mössa mellan varandra mellan hålet och det RÅKADE rammla ner ;) ... men det blev ju SÅKLART jag som var tvungen att be dom kasta upp den åt oss igen xD xD xD xD det var iaf kul !. När håler var slut hade vi naturkunnskap och det funkade =) sista lektionen var matte och jag gjorde typ fel HELATIDEN så nu har jag tagit hem matteböckerna för att jag vill fatta... Ska även plugga på engelska inför provet på fredag eftersom jag inte hinner imorgon ! ;)
Har iaf ÄN inte kollat på mitt mattenationella prov, okej jag vet resultatet men jag vill ju veta vad jag gjorde för fel som missade 2 mvg-solar ! ;)

PEPPAR ÄVEN TOP-MODEL IKVÄLL ! =D



bara för att jag gillar tyra banks, 

Postat av: JohannaL

McKey är bäst! :D

2009-02-12 @ 12:58:26
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0