what to do?

Tja jag kan bara berätta att igår var jag på Övik på hockey!
MEN det visste ni nog redan om ni är flitiga läsare! Det var en sur match, både att skelletfeå inte spelade speciellt bra + att dommarna kan dra åt helvette.... MEN det var ändå en MKT TREVLIG ERSA som jag verkligen inte ångrar ! ;D

Nu har jag iaf vare och jobbat på folkparken!
jag var jävligt pigg. har varit jävligt pigg hela dagen. not. men iaf det funkade och det blev 5 timmar så en liten slant ner i börsen blev det ! Men vi slutade tidigare och det uppskattar jag faktiskt!

Imorgon är det alla hjärtans dag.

vad har jag för planer? sitta ensam i min ensamhet och gråta för att jag är ensam iår igen. det låter typ som ett vettigt alternativ. näe men på kvällen ska jag iaf jobba igen. om ngn vill hitta på ngt på dan typ ta en fika eller ngt annat så får ni mer än gärna höra av er på 0738097755!

Snart är det dags att välja
individuella valen och dom valbara kurserna menar jag då. och jag får men och MER beslutsångest. förr var jag typ säker på att jag skulle gå Fysik B, Matte D och Matte E på valbara och FotografiskBild A på iv, men altså. VAD GER DET ATT JAG GÅR FOTO?! jag kommer inte lära mig så mkt + att det bara är onödigt och ger ingen behörighet och INGET! och VAD FAN GER DET ATT JAG GÅR MATTE E ? det är typ BARA onödigt, skulle jag isf bara välja för jag tycker att det är coolt. Jag fattar ingenting. Jag vet inte vad jag ska ta. Jag vill inte välja min framtid nu för jag vet inte vad jag vill.


hej viccan och bella i OTROLIGT najsig miljö, i OTROLIGT fin utstyrsel och med OTROLIGT trevlig sysselsättning (prao07 om ngn undrar) ! tur iaf att viccan är otroligt bra =)

Postat av: Viccan

HAHA asså så söta vi är! ;D

2009-02-14 @ 13:23:46
URL: http://vicckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0