!-G-R-E-A-T-!

Tänkte oxå berätta att jag ifredags var på stan och tänkte byta min klänning från vila (hansens), men bestämmde mig för att behålla den. Jag bytte även min ring till en större storlek + att jag köpte hårgrejjer (antifrizz/glansdroppar från Toni&Guy och hårinpacjning från vad-fan-märket-nu-heter) på kicks för mitt presentkort.

Kan även berätta att min dag har jag spenderat i vardagsrummet. Först såg jag en film som jag inte minns vad den heter o.O Den var iaf bra och den handlade om en seriemördare som hade live-sändning på en hemsida, killwithme, på internet där man kunnde se hans offer dö. Efter den sågjag repris på lets dance (xD) och efter det såg jag School of Rock fast jag redan sett den men den är bra!
Efter maten och n iikväll har jag inte gjort mkt, kollat på miami inc och duschat. Nu funderar jag på att sova. Hoppas det kommer gå !

Jag peppar även för att kliva upp tidigt imorgon, och fara till skolan...... yay
Här är mitt schema,

fuck school
fuck life

hoppas alla får en skön natt
och en bra första skoldag
CIAO

Postat av: Sofia

fuck school

2009-01-12 @ 11:49:03
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Lechna

KHEN var så jävla rolig!! xD

2009-01-12 @ 17:24:28
URL: http://linaekesryd.blogspot.com
Postat av: bajs

fuck school ! JA

kjelll er soeeet:]

2009-01-12 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0