aik visa hjärtat KOM IGEN OCH KROSSA HV

TJA
nu har man åd varit på skolan ! på en lördag ! men ja det var inte så jobbigt. fram till lunch har jag, vikkii och lina och/eller emma stått i "teknik-rummet" och försökt få smånior att välja just form och design !. typ kul ingen vågar fråga ngt=) sen blev det lunch och sen skulle vi äta tårta men det går inte en dag uta att jag klantar till något ? jag försökte altså skära av rosen med plastskeden som inet var så hållbar, som gick av och rosen hamnade på golvet, skeden gick av och typ halva tårtan hamnade på mina kläder. bra isabell. sen kollade vi på modevisningen och det var förvånadsvärt mkt snygga kläder ! efter det hade vi engelska och jag och lina satt och snakkade i studion. rätt chill ändå !
Sedan gick jag på stan ett tag med vikkktoria och sedan hoppasde jag på bussen för att fara tillbaka till kusmark igen. MEN vid stora korsningen fick jag desperata sms av natta som tyckte att jag skulle följa henne på hockeyn fast jag inta hade tid, så jag gjorde det och hoppade av vid rondellen ist.
så nu sitter jag här hos mamma och väntar på att klockan ska bli 3 då jag ska möta natta på ladan=)
gulligt värre, jag tror jag ska ps-nörda lite.
eller äta
jag är hungrig!
Idag när vi gick mot stan förvånades man av hur fin solen är, det var längesedan man hann se den eftersom man alltid är i skolan då den är frammme=) det har dessutom blivit lite varmare så man kan vistas utomhus utan att frysa IHJÄL.=)
hoppas aik KROSSAR hv.
visst det är inte det stabilaste på backfronten eftersom 4 är borta, men FAN det ska gå ändå.
HA EN FORTSATT BRA DAG! =)



hittade denna underbart fina bild i mina bilder !

Postat av: Sofia

Svar: Tack!!=D

P.s. Designen blev skitsnygg!!;*

2009-01-17 @ 17:41:56
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0