another day just doin nothing

OKEJ
nu har jag (men hjälp av johan kors i taket) finjesterat min blogg lite granna. Så nu är det bara ett fåtal detaljer jag stör mig på ! Jag funderar även på att lägga ut den nya headern som jag gjort till migsjälv men pallar inte än eftersom jag gillar min nuvarande + att jag inte orkar ändra allt limegrönt till ngn annan färg (fast det tar ändå typ bara 3 sek eftersom det bara är att klistra in en annan färgkod på alla ställen där den andra står=)

Och eftersom det blir mkt roligare att läsa blogg med bilder, så ska jag numera ALLTID ha en bild i varje inlägg. Och jag ska faktiskt försöka ta ROLIGA bilder och inte randombilder från google - då tar jag hellre gammla bilder på mig eller mina kompisar, det är ju riktigt roligt faktiskt o.O


Detta är en bild från när jag var i gran canaria 07.
Jag längtar som FAN efter att fara utomlands ! men mamma och bennet snakkar faktiskt om att vi kankse ska fara ngn stanns till hösten =] fast det är ifs nästan ett år bort.....................

BTW, jag har än inte kollat på aa eller de halvt dolda o.O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0