another year is over

hittade denna lista på coolingen vikkkkkktorias blogg

SAMMANFATTNING AV 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 var utan mina föräldrar i 3 veckor i ett främmande land,

2. Höll du några av dina nyårslöften?
njaa, försökte men misslyckades

3. Dog någon som stod dig nära?
nej

4.Vilka länder besökte du?

sverige, england

5. Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009?
 ?

6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
njaae vetinte=)

7. Vad var din största framgång 2008?
börja gymnasie + servitrisjobb på olika ställen

8. Största misstaget?
inte tagit endel chanser,

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld som fan nu, men det är de värsta

10. Bästa köpet?
min kamera=) fats den fick jag=)

11. Vad spenderade du mest pengar på?
 engalndresan, eller kläder, eller hockey

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 bra klass, nya vänner

13. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
njaae vetinte=)

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

 gladare tror jag. jag har insett att allt går mkt enklare då

15. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit godis

17. Hur tillbringar du julen?
 med familjen=)

18. Blev du kär i år?
nej inte kär

19. Favoritprogram på TV?
heroes typ

20. Bästa boken du läste i år?
om jag kunnde drömma

21. Största musikalista upptäckten?
 vetinte, så jäkla många band

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

plattång=)

23. Något du önskade dig men inte fick?
kameran

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
skola<3<3<3

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja det gör det verkligen

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
öh hah?

27. Vad fick dig att må bra?

vännerna

28. Vilken kändis var du mest sugen på?

haha robert pattinson eller johan palm

29. Vem saknade du?
gammla klassen ;S

30. De bästa nya människorna du träffade?
KLASSEN utan tvekan !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0