bland tomtar och troll

Det blev ingen fotografering för mig idag p.g.a det mulna vädret
(och att jag vaknade i senaste laget, men det behöver jag inte nämna)
Idag har jag iaf börjat jobba med en ny bloggdesign
Jag tror att min kära väl sofia ska få den, eftersom hon villa ha en=)
MEN jag måste snakka med henne först

Ikväll blir det iaf att dra till viktoria och vara med henne, lina, nicke, johannes, johan, joel, pierre och emil (jag TROR inte jag glömmde bort någon där, och jag TROR att alla skulle komma). Det blir kul =) pepppaaa

Annars så kan jag bara skriva att nu har jag betsällt lite kläder från kataloger=)
det är typ årets höjdpunkt!
Jag har även blivit störd på att alla fina sakr i hm's sale-avdelning på hemsidan bara finns i storlek 34 eller typ 44. =( jag som ville fynda ju!


bilden tog jag på julafton (en del av min outfit)
hittade den nu och gjorde den lite roligare med massa redigering=)

Postat av: Sofia

Nämen ojsan;) Hoppas designen är till mig=]

2009-01-24 @ 21:48:42
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0