citrus mint

Annars så har vi haft nationella i matte idag.
Jag blev klar en timma innan man var tvugen att lämna in, hur gick det till ? men eftersom jag vill satsa så högt som det bara går så satt jag kvar och skrev ner massa extra saker och andra sätt att lösa det på. hoppas det gick så bra som det känndes, men det känndes nästan FÖR enkelt....
iaf så började mitt uppskurna finger blöda mitt i lektionen och eftersom jag inte får lämna salen så var jag tvungen be läraren hämta papper, som inet heller kunnde lämmna rummen som var tvungen be en annan lärare xD allt för lite blod ! hahahah det var nästan småkul.
Sedan blev det rast, sedan cad. altså varför ligger jag typ efter i caden ? bara för att jag gjorde en sneväg på mitt fritidshus som fuckade hela köket (och ja, jag har börjat att använda ordet fucka helatiden). sedan lunch och låååångt hål. på naturkunnskapen gjorde vi inge vettigt (satt vid ngra datorer och kollade bloggar typ)och sedan gick vi på föreläsningen på nordanå som jag tidigare nämnde i förra inlägget=)

Nu ikväll behöver jag inte göra så mkt, bara ringa örjan, ringa pappa, städa rummet, kolla på engelskaglosorna, träna på svenskaredovisningen och sen ska jag såklart kolla topmodel=)

Fast ja, jag skulle vara glad om skolan satte mindre press..

Rubriken syftar på tugummi, mums

I förra inlägget tog jag ingen bild. så därför får ni en EXTRA fin i detta;

JAG OCH EMMA
hahaha emma är blondin (A)
och jag har fint uttryck i ansiktet !

bilden är tagen med ngns mobilkamera - viktorias kanske ?

Postat av: Emmaaaaa

Emma Goes BLONDIE :O

2009-01-30 @ 18:48:54
URL: http://busiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0