depp eller pepp?

-
PEPPA
svenskaredovisning imorgon
PEPPA skidor på idrotten
PEPPA matte nationella på ons&fre
PEPPA gymmet fast det är skittråkigt
PEPPA vintermörkret
PEPPA kylan eller slask
PEPPA att stiga upp tidigt på morgnarna
PEPPA fysiken som är cp
PEPPA att fara till pappa ihelgen
PEPPA att åka buss till kusmark

+
PEPPA hockey iveckan=)
PEPPA helgen=)
PEPPA att träffa mina gammla älsklingar igen<3
PEPPA topmodel=)
PEPPA att det kanske blir fint väder=)
PEPPA att jag kanske her mig ut och fotograferar=)
PEPPA att jag kansek ska byta design=)
PEPPA att jag ska kolla andra avenyn och de halvt dolda snart=)
PEPPA att för varje dag som går, bli mitt hår längre=)
PEPPA att jag har SOVMORGON imorgon=)



Jag kom faktiskt på lika många positiva som negativa saker
framtiden ser ljus ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0