give me an answer

Dagens fråga 1
Ska jag göra en "resume" övet mitt 2008 som alla andra?

Dagens fråga 2
Varför kan jag aldrig vara nöjd med min design?

Dagens fråga 3
Ska jag få sova före 5 inatt?

Dagens fråga 4
När ska jag bli frisk?

Dagens fråga 5
Varför i helvette har hela mitt förbannade jullov gått åt till att vara sjuk?

Postat av: eewwee

Svar: 1. ja de tkr jag:)

2. för att du är en kräääsen flikka

3. Nej de ska du inte för du ska se JVM ;)

4. NUUU!!

5. vet inte:( tkr synd om dej

pöss

2009-01-05 @ 16:01:42
URL: http://ejoohansson.blogg.se/
Postat av: ipe

1. hahah ÅÅÅÅÅHHHH kanske, om jag har lite å göra ngn ggn

2. hehe (A)

3. det var igår, idag ska jag SÅKLART SE JVM !!!! PEPPA VI SKA VINNA SOM FAAAN

4. Tycker jag med o.O

5. =(

2009-01-05 @ 16:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0