i just want you close

Det blev inget bloggande igår. Det känndes nästan lite konstigt !
Skoldagen såg väl ut som skoldagar brukar göra. När jag kom hem lagade jag mat och råkade SÅKLART skära mig, så nu är min vänstra hand handikappad. Jag känner inte för att lägga upp en bild p åsåret för det skulle inte se så frächt ut=) Senare på kvällen pluggade jag matte och gick ut på en promenad. Det är riktigt trevligt att prommenera, fats det är såklart trevligare att gå med ngn=)

Idag då ?
jo det var då vår kära fysik -  tms - matte dag ! + två till lektioner. och på engelskan hade vi dessutom ooförberett hörförståelse-prov , yay. dessutom var det äcklig mat idag - blodpudding. så det blev sallad för mig. Och sen fuckade jag ut på gymmet eftersom sallad inte är så mkt mat. efter gick jag och emma iaf ner på stan och jag köpte ett äpple och tugummi på ica. sen gick hon till bussen.
Nu hemma har jag inte gjort nå mkt, typ käkat.
men ikväll ska jag;
PLUGGA MATTE
GÖRA NK (naturkunnskap)
DUSCHA
KOLLA TOPMODEL
PEPPA MVG IMORGON
Vi har altså nationellt prov i matematik imorgon. om jag inte får mvg kommer jag aldrig förlåta migsjälv. Vi skall göra delen utan räknare + den svåraste uppgiften imorgon. resten på fredag. jag MÅSTE klara det

Annars har vi som alla andra ettor på balder en föreläsning imorgon på nordanå. jag minns inte vad det skulle handla om men det brukar vara trevligt=)


Detta kort är taget i höstas då jag och bina var i sthlm=)

Ngn mer än jag som bara vill sticka ngn stanns ? bara ngn helj eller ngt ? fara till ngn annan stad, typ sthlm, menVADSOMHELST, skulle fan vara najs att fara till LULEÅ!
slippa föräldrar, bo på hotell eller ngt, gå på stan och chilla !

Postat av: binabina

JAG ÄR PÅ!!! :D:D

2009-01-27 @ 22:09:50
URL: http://binasblogg.blogg.se/
Postat av: Liinis

Jag är på !! Är less mörkret, kylan osv! Vi dra till Umä, mkaii? ;D

2009-01-28 @ 17:54:24
URL: http://linaekesryd.blogspot.com
Postat av: ipe

UMÄ DIRR <33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

2009-01-28 @ 18:30:19
Postat av: Josefine

alltid kul med sthlm, najs bild

2009-01-28 @ 18:38:23
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0