imorgon får jag SOVA

Ikväll;
-Har skellefteå förlorat mot hv
-Har jag varit jävligt negg
-Har jag gjort massa tms
-Har jag blivit fördig med tmsen och känner mig just nu JÄVLIGT LÄTTAD!

Jag är fof ledsen för matchen skell förlorade. Det är inte lätt att spela utan 4 viktoga backar (som förhoppningsvis kommer tillbaka så fort som möjligt), och det är inte hellre lätt att spela när man har dommarna emot sig. Jag tycker iaf att skellefteå gjorde en relativt bra match, speciellt i första.. och det var faktiskt lite lördags-stämming på läktaren (kasnke inte genom hela matchen). Nu gäller det bara att bestämma om jag ska följa till lule och/eller övik!
Förövrigt så ska MÅns Zelmerlöv sjunga nationalsången på modo-matchen på torsdag. HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH varför är min fråga ? han är inte ens härifrån !

MEN JAG ÄR GLAD FÖR ATT JAG NU HAR TMS-HELVETET UR VÄRLDEN. nu är det bara att pepppa som fan på provet och hoppas att jag minns ngt xD


FONTÄNEN I SKELLEFTEÅ-ÄLVEN
JAG VILL HA SOMMAR <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0