INLÄGG OM HÅR

Nu tänkte jag skriva ett inlägg om hår!
Mitt hår är KAOS just nu. Det är kort och risigt, och det BLIR ALDRIG LÄNGRE. detta är nig eftersom jag plattar det helatiden och det blir nött. Så därför har jag börjat fundera på att vara NÖJD OCH GLAD över mina lockar, och skita i plattången !





Jag måste faktiskt erkänna att dennhär frisyren inte är hehlt tokig. Jag kommer förmodligen att se ut sådär innom en snar framtid. Fast jag kommer FÖRMODLIGEN inte ha den färgen, och det kommer dröjja ett tag innan mitt hår blivit sådär långt. Många tror säkert att jag har sådär långt hår MEN om man har lockigt hår drar det upp sig nå så jävulst, mitt räcker just och pass till axlarna när jag har det lockigt. Dessutom är min lugg kortare och jag vet inte vad jag ska göra med den. Anntingen måste jag platta den, men det ser lite konstigt ut eftersom min lugg bara är konstig just nu. Eller så får jag sätta upp den tills den blivit lite längre.

Det värsta är typ att jag är POSITIV till detta. jag ORKAR inte med allt plattande och jag vill att mitt hår ska bli LÄNGRE och inte vara så jävla nött!









Men vem vet, mitt hår kanske ser ut såhär om ett litet tag ;) det värsta är att jag inte vet om mitt hår skulle bli såhär GALET krulligt om jag sparade ut det, eller om mitt hår skulle "dra ut" lockarna lite mera (som jag VERKLIGEN hopas att det gör).

Haha tyckte bilder iaf vara lita rolig ;)















HÄRMED kommer lite frisyrer som jag VERKLIGEN skulle vlija ha
MEN som är HELT OMÖJLIGA med mitt hår
om jag inte lägga ner halva mitt liv (och ekonomi) på att fixa dom !

Jag verkligen ÄLSKAR allt med frisyr nr1. Rätt färg, rätt lugg, rätt längd, rätt ALLT. Om jag hade blivid född med platt hår hade jag sparat och fixat till den DIRR!
Bild nummer 2 är oxå jättefin. Kanske lite för platt upptill för min smak och den kasnke ser lite för stylad ut. men dne är SUPERFIN!
Tredje är verkligen SUPERFIN fast HEEEEEEEELT omöjlig för mitt hår. Fast ah om jag skulle ha det skulle det inte vara blont eftersom jag skulle se sjuk ut då. Den skulle vara jättefin i mörkbrunt med lite lila eller rött i =)



Om någon har tips/kommentar säger jag bara en sak;
TELL ME, I WANNA KNOW!

Postat av: vikkan

bra bra , skit i plattången !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-03 @ 11:07:35
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0