Johnny puma höglin

Jag har nyss varit på mitt livs bästa föreläsning.
Så sjukt bra. jag finner typ inga ord. killen som berättade kunnde verkligen få oss lyssnare att lyssna, och man ville verkligen inte missa ett ord av vad han sa. sjukt skön humor, men samtidigt så mycket allvar.
Han hade iaf haft ett helvette som uppväxt, med en morsa som missbrukat och sen hamnade han i fel kretsar. Han hamnade i ett nazistgäng där han först inte var inblandad i det nazistiska, men drogs mer och mer in i det. Tillslut startade dom en nazistrgupp med han som ledare. Dom höll på ett tag men tillslut insåg han vad han höll på med. han fick hjälp ur skiten och nu idag föreläser han på olika ställen, och berättar sin story

Här är DN:s artikel. Jag tipsar, men såklart bättre när han berättar.

Postat av: binabina

Vi såg också en föreläsning, men med en tjej som kommit in i nazismen, tuff uppväxt, kriminell osv.. den var bra :)

men skulle ha velat hört honom :/:/

2009-01-28 @ 19:17:27
Postat av: ipe

han var OBESKRIVLIGT bra

2009-01-28 @ 19:48:38
Postat av: Johnny Puma Himself

Tack för era fina kommentarer! Kul att ni tyckte det var givande, och jag önskar er lycka på era livsvägar :)

2009-12-11 @ 13:36:54
URL: http://www.johnnypuma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0