Ny Kategori

Numera har jag en ny kategori på bloggen
Den heter "PHOTOSHOP" och ni kan nog nästan gissa vad jag kommer lägga för inlägg där. Jag har bara lagt in dom senaste photoshop-bilderna där än så länge, men mina gammla bilder som jag har på bloggen är inte värda att kolla på. Jag vet inte hur mycket jag kommer att utnyttja denna kategori eftersom jag inte vet om mitt intressen kommer hålla i sig. Jag kommer ju alltid redigera mina foton, men att göra bilder vet jag inte. men just för tillfäller känns det rätt och jag tycker det är kul ! =)
Jag kommer även att lägga in bilder på bloggdesigner jag har gjort, såsom emmas. Och jag kommer även lägga in foton som är så manipulerade så som inte ser verklighetstrogna ut.

NEJ NU SKA JAG NOG SNART SOVA
om jag inte ska sova bort hela dagen imorgon !

Postat av: Sofia

Skulle du kunna göra en design till mig?(A)

2009-01-24 @ 09:54:57
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0