Supporterresa Gävle

hallåhallå!

Jag kom hem inatt/morse klockan 4, altså ett helt dygn efter vi lämmnat skellefteå. Jag känner mig helt jävla död och hoppas på att kunns sova tidigt ikväll. Om inte blir skolan ett ännu störe helvette imorgon än vad jag redan föreställer mig....

men NU kan jag berätta om gävle-resan!
Vi for ju som sagt med en buss från SkelleftåKraftArena klockan 4 på natten. Jag bina och natta var smått flummiga och trötta. Vi åkte med många kisspauser och natta sovandes. Ungefär 12.30 kom vi fram till gävle och störstadelan av alla skulle äte på olearys men vi 3 små jäntor ver inte peppade på det så vi tog oss en sväng på stan. Jag säger bara en sak; FAN VAD ALLA GLOR NÄR MAN GÅR MED FEL LAGS HALSDUK I EN ANNAN STAD !!!!!! ;) men det var kul som fan !!!! efter ett tag gick även vi tillbaka till olearys och efter ännu ett tag var det dags för allihopa att bege sig mot LäkerolArena. Det blev ju endel sång i väntan på bussen av alla och det var JÄVLIGT härlig stämmning (även fast det var liiiiiiiiite kallt) och gävleborna FILMADE oss även, dom var väl imponerade (vem blir inte det av sveriges bästa klack?). Väl framme på arenan var alla glada och fulla av förväntning (som alla matcher), men det skulle ju såklart sluta dåligt. Som nog alla vet vid detta lag blev resultatet 5-4 till brynäs............. sen skulle vi då sätta oss i bussen för att åka ca 60mil uppåt i vårat avlånga land och man var inte så glad just då.. allt känndes förjävligt och det kan nog bina hålla med om. men inte natta för det enda hon gjorde var at sova (hon somnade på 3 sekunder och som HELATIDEN). Men bussresan hem blev ändå RIKTIGT trvlig och många roliga insidenter inträffade ! ;) xD
ångrar ABSOLUT inte denna resa (trots tröttheten nu och att det känns som att min förkylning blivit värre igen). bortamatcher är fan det roligaste som finns !!

*detta inlägg förblir bildlöst*
(orkar inte vara kreativ)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0