SWEEET

ALLA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET !!
för du vill väl aldrig stå utan kärleken .. ?

OM JUST DIG:
NAMN: Isabell Pettersson
FÖDD: 92-08-19
BOR: norrböle och kusmark
SMEKNAMN: hahahah 748273426 olika
FAMILJ: mamma&bennet, pappa&tyra +2 halvsystrar
SKOLA: balder

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD:
SAKNAT NÅGON: jo det har jag
ÅNGRAT NÅGOT: hahah JAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LJUGIT: hm, minns inget
SVIKIT NÅGON: tror inte det
KÄNNT DIG SÄMST: ja dte har jag !
GRÅTIT: ja det har jag
SKRATTAT: HHA klart som fan !
VARIT SJUK: right now
VARIT UTOMLANDS: inte denna månad nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: jo det är klart

KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA: kanske
SKRATTAR DU OFTA: japp=)
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: ont i halsen och INTE trött (men det borde jag vara)
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: sådär
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: jag kommer inte att döda mejsjälv NEJ
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: antagligen !
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: förälskad, jagtrordet!
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: vetnte, kanske
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: för tillfället, nej
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nope
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: ingen!
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja det har jag
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: jodå;P
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: charmiga, typ. men ALLA!!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: beror på ;)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång !
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spelar INGEN roll!
FÅR DU MÅNGA KILLAR?: hahahahahhahahahahhahahahahhahaha, nej

OM DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett
ÖGON FÄRG: darkbrown=)
LÅNGT ELLER KORT HÅR: mellan, men snart LÅNGT
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: händer xD
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: heheheh jo typ flera xD
HAR DU LÅNGA NAGLAR: relativt långa
SMINKAR DU DIG: oftast

ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET.
INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA.
MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT!.. NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAN


-
HAHAHHA hitade detta på emmas blogg , jag har lite att göra !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0