UNDRBARA VÄRLD

HejHej
Min design ser fucked up till höger om man inte har FireFox. Texten är alldeles utanför och bilden jättesuddig. visst bilden är alltid lide suddig men sådär? nej
Imorgon har vi iaf skola, på en lördag ja
Det är öppet hus för småniorna, och fram till lunch kommer jag befinna mig i bildsalen, och efter lunch i engelska-studion. yay fan va kul. not
Annars så måste jag göra tms. typ 15 tal har jag kvar, och varje tal tar typ en evighet att göra, så det kommer altså ta 15 evigheter att göra klart tmsen. den ska vara klar på tisdag
och dessutom är det kallt som fan. man fryser ihjäl såfort man tänker på det.

förövrigt så ville jag bara hälsa att jag verkligen inte är på mitt bästa humör
ni kanske har förstått det som läst detta inlägg
så jag ber er att ta avstånd

fast förresten, jag har EN positiv sak att berätta;
min käre kompis SOFIA sjöng igår på hockeyn, 
hon var LIKA UNDERBART FANTASTISK som vanligt !
<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<33
 

Postat av: viktor

det är lika fucked up på firefox?

2009-01-16 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0