varför laggar texten i side-grejen?

Altså min design är helt fucked up
Jag måste nog göra om den helt från början eftersom det är grundliga fel
det har även proffsen (aka johan) talat om för mig
ska försöka fixa det senare någon gång
då tms och matte är ur min väg
och jag har energi och känner mig kreativ
men jag har redan gjort en header o.O



Jahapp, om jag skulle beskriva denna dag skulle jag göra det med tre ord;
DATABÖGAR, MJÄLL & SPÖKJAKT

Det kanske inte var dom vanligaste orden,
men jag tror nog att flera av mina kära vänner i te1b förstår=)


Jag hade tänkt att göra en fin bild som man kunnde använda som bakgrundsbild
men jag tror inte denna funkar så bra sida vid sida
+ att den kanske blev lite för ljus=)

bilden är iaf gjorts i Photoshop CS3

GODDNAIIT ÄND SWIIT DRIIMS<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0