great

Hejsan Svejsan

Idag har jag varit väldigt kreativ, not
jag har spenderat hela dagen framför tvn med tyra, vi är ju båda sjuka.
Som tur har det iaf vare lite filmer på tvn idag. Vi började med att se Jump In, hoppreps-filmen som gått på disneychannel. den var typ helt okej. Sedan såg vi Elizabethtown som oxå var ehlt okej, inte jättebra och stundtals tråkig men helt okej. Efter det har det blivit att kolla lite på Fear Factor och The amazing race, men sen pallade jag inet tvn nåmer..

Vad ska man göra nu då ?
Jag borde gå och duscha. Men efter det ? jag kommer säkert sitta här och datanörda, som vanligt. Hur kan jag känna mig nöjd med det varje kväll? hur jag jag inte tycka att det blir långtråkigt? bra fråga. om jag inte sitter vid datorn så får jag typ abstinens. hahah jävla datanörd!
Imorgon ska jag iaf till mamma =) vet inte hur och när, tar förmodligen ngn buss. förmodligen 14.10 eftersom 10.30 känns HEEEEEEELT omöjligt i dagsläget !
Hoppas iaf att jag kan sova inatt. har haft problem med det senaste nätterna. har sommnat mellan 4-6 säkert senaste veckan.... inte bra jobbat isabell. nog för att jag dom senaste nätterna iaf haft ngt att skylla på.......


Här är en bild som jag hittade på min dator ;)
den föreställer mig och bina och jagvet att vi är snyggast !
bilden togs typ igår.............. ;)

Ha det bra, och gör massa dummheter=)
PUSSHEJ

Postat av: bina

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA DÖR

Vilka otroligt vackra flickor. Har aldrig sett något så snyggt! OMG :O

2009-01-04 @ 19:53:32
URL: http://binasblogg.blogg.se/
Postat av: Sofia

"Något att skylla på?":(<3

2009-01-04 @ 21:33:40
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: i

2009-01-04 @ 23:15:10
Postat av: ipe

vi är snyggast ;)

jappppp.....

2009-01-04 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0