i want you

Jahappjahapp !
Vad har jag gjort denna otroligt spännande 2a januari då?
Inte har jag hitta på ngt trevligt med ngn kompis,
Inte har jag städat hela huset
Inte har jag dragit på en fotorunda för att fotografera vinterlandkspen
Inte har jag hägit på stan på jakt efter ngt nytt att stoppa i garderoben

Utan jag har suttit framför tvn hela dagen, men tyra, och kollat på barnprogram !
Jag älskar att vara sjuk <3
NOT

Imorgon blir det iaf att hänga med natta på SKellefteå - Luleå
hoppas jag är relativt frisk då
och hoppas att jag ABSOLUT inte bilr sjukare av att gå
heheh elycka till isabell!

Allt känns bara så jävla drygt
att HELA JÄVLA JULLOVET VARA SJUK
när man hade kunnat göra massvis med roliga saker
snart är dte fan skola igen
JAG VILL INTE
+ att vi har den JÄVLA tmsen
jag vill bara dö då jag tänker på den
JAG HATAR TMS,



Jag hoppas iaf jag får vara helt frisk sista veckan.
och jag hoppas IAF att jag är 100% återställd till helgen
DÅ SKA VI TILL GÄVLE, DÅ JÄVLAR ! ;)

HOPPAS NI FÅR EN BRA KVÄLL!
om ni får lite att göra kan ni GÄRNA ringa eller smsa, jag har tråkigt
0738097755


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0