Hej jag har lockigt hår

Tja
Nu ska jag berätta hur jag har tänkt lägga upp detta inlägg
det har jag nämligen tänkt att göra i PUNKTFORM!

*JVM FINAL. jag säger bara en sak; Kan inte alla jävla kanadensare dra åt helvette? det hade varit okej om det hade varit schysst spel, men när inte ens dommarna ger dom utvisning för att flera gånger köra in i markström så......... Det känns jävligt surt att det inte blev vinnst inatt, man tänker inte ens på att sverige tog silver (vilket absolut inte är dåligt). men enligt min uppfattning finns det bara en sak som räknas; och det är VINNST...............

*GÅRDAGSKVÄLLEN. jag tillbringade min kväll hos lina med massa trevliga personer (viktoria, nicke, johannes, joel, johan). Vi spelade gh, kollade på film (fight club, jag hade erdan sett den men isf) och bara satt som snakkade som dom siviliserade människorna vi är! kul kväll iaf, känndes som en evighet sen man träffade alla!

*MIN JÄVLA FÖRKLNING. jag orkar inte mera. det är fan inte kul att aldrig kunna sova i normal tid på grunnd av att det känns som att man ska dö av att man hostar. det är alltid som värst några timmar efter att jag lagt mig. fyfan, jag hatar det. inte ehller trevligt att typ anända 9287349827942 meter papper till att snyta sig och 987492879287493 ipren för att kunna överleva. hela jävla jullovet bortkastat och det känns inte ens som att det blir bättre... måste nog vila hela veckan fast jag kan j inte skippa gävle till helgen. efter det kommer det vara ännu mera kört. jag kan inte vara sjuk när det är skola. då missar man så jävla mkt...............

*GÄVLE TILL HELGEN. jag och två av mina kära vänner (Nathalie och Sabina) ska som jag tidigare nämnt till gävle och se vårat kära SKELLEFTEÅ AIK krossa brynäs. Detta blir den längsta supporterresan jag varit på och från början var jag helt neg till att sitta i bussen så länge, men wtf vi har ju alltid GALET KUL !

*SKOLA PÅ MÅNDAG. 1. jag måste bli frisk, 2. jag borde göra tms, 3. PEPPA 3 TIMMARS ÜBERSERIÖST TMS PROV I MIDGÅRD 4. jag orkar ite, 5. JAG VILL INTE !!!!!!!!!!!!! seriöst ta mitt liiv, jag vill inte tillbaka till skolhelvetet. jag har ju fan inte ens fått göra alla saker jag velat under detta "lov"....... ingen skridskoåkning, ingen riktig rea-shopping, ingen fotopromenad och ALLLDELES för lite umgänge med vännerna.........



Detta var det ALLLRA FÖRSTA KORTET som togs med min kära kamera.
väldigt fint med ett vinglas emd mjölk i bakgrunden ! xD

Näe nu väntar jag tills klockan skall slå 20.00 så jag kan sätta mig framför tvn (som jag gjort hela dagen? jag har sett mamma mia the movie för andra gången. Jag tänkte att när vi lix har den hemma - mamma hade hyrt - så är det väl lika bra att kolla, och den var bättre än jag minns den!) och kolla på top model!

Ha en trevlig kväll
Host Host (ist för pusspuss)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0