borde styra upp mitt liv snarast möjligt

idag . fredag . 3 juli 2009
vaknade alldeles försent pga att man somnade försent
jobbigt men det är väl så det ska vara på sommarlovet
gick ut med hunden och prommenerade, som vanligt
sitter nu här och vet inte vad man ska hitta på
var nyss ute och käkade smultron ur våran trädgård och det var inte dåligt kan jag lova !
ska ta 17.15 obussen till stan iaf eftersom jag är så sjukt begåvad och har alla mina vettiga kläder hos mamma och jag vill inte gå klädd i en soppåse ikväll då man ska ha roligt på stadsfesten. måste även höra med mina vänner när/var vi ska träffas. hah jag vet knappt vilka som ska med =) men jag tror det kommer bli en supertrevlig kväll fast jag inte vill se ngn av artisterna !

här är iaf en bild från förra årets stadsfest jag vet inte vem fotografen är =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0