ETT INLÄGG UTAN BILD

okej okej okej okej !

1. Idag har jag varit på stan och det blev lite shopping. Jag kollade efter skor men SÅKLART hittade jag inga, eller vet inte vad jag ska köpa. Är det värt att köpa nya converse? för 700? och isf, ska jag ha svarta eller röda?Iaf så gick jag på bikbok och köpta två helt vanliga bas-linnen, ett vitt och ett lila. och sen hittade jag SÅKLART ett fint armband oxå ! sen blevdet lite shopping på apoteket oxå oxh nu är man medlem i apoteket-klubben ;) hahah

2. Jag kommer inte lägga ut bilderna från ihelgen än eftersom jag inte orkar och ikväll ska jag vara med mina underbara vänner <3 SÅ DET SÅ LEV EMD DET ELLER DÖ =)

3. Detta är den tredje punkten och den tredje punkten kommer efter den andra som kommer efter den första. altså kan man säga att dettta är den tredje punkten och det ar allt jag ville säga =)

HA EN BRA KVÄLL
det ska jag !
puss

Postat av: hemlig beundrare

hej jag är kär i dej <3

2009-07-14 @ 18:05:09
Postat av: vikkkiep

:D:D::D:D:D:D:D:DD::D:D:D::D:D

2009-07-15 @ 17:41:45
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0