im curly

igråkväll blev det kåge och vara hos natta med hanna, bina, sara, fredrik och moises. blev chill, film, spel, prommenad, och annat trevligt. synd bara att jag (och alla andra?) var trötta men kvlllen var trevlig ändå =)

kom hem imorse och nu har jag varit duktig och renbäddat, plockat i diskmaskinen, plockat in lite rena kläder i min garderob (som jag förövrigt borde städa) och städat lite på mitt rum. nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. =) känns skönt !

har väl inte så mkt mera att berätta . eller jo vi har SJUKT goda kakor hemma. icas egna märke, cockies med vit choklad och tranbär ! det låter inte ås jävla gott (jag brukar förövrigt tycka att vit choklad är alldeles för sött) men dom var SJUKT goda. har redan käkat två och jag vill typ äta resten av paketet oxå. men då blir nog inte mamma så glad !


hej ekkel
hahah speglarna gör så jag ser 9879238 mil bred ut

aja HOJ nu ska jag kolla färdigt i LaRedoute-katalogen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0