SOME UPDATE;

Dagen tillbringades på festivalen med johan lina viktoria och johannes ! det var chill och vi gick runt ca 98264928368,837 varv =) det var varmt !
Kvällen tillbringades i frostkåge och det var najs som fan. jag känner rent hur mina muskler växer för varje ved-bit jag lyfter. nu äre bara en kvälls arbete kvar !
Imorgon på dagen vetjag inte vad dom händer! men på kvällen blirde att dra på stadsfesten ! alla artisker suger men känner på mig att kvällen ändå kommer äga <3

HÄR KAN NI FÖRESTÄLLA ER EN BILD PÅ MIG OCH LINA
IKLÄDDA RISIGA KLÄDER, KEPS & MUNSKYDD !

Postat av: linaaaaaa

HAHAHHA jag taggar bära sista på söndag ! Vi kör typ fotosession då, haha? x)

2009-07-03 @ 02:43:20
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0