this is what i see

GÅRDAGEN tillbringades på stan med viktor, bina, sandra & linda . och ja ni hörde rätt, bina =) nu är hon hemma efter flera veckor ute i europa ;) saknat dej =D iaf så kollade vi på johan palm och kevin bork. jag kan bara beråtta att johan palm är BÄST och att hans gitarrist simon är SNYGG SOM SATAN. jag tog många bilder med binas kamera och tror att hon skulle lägga ut på bloggen sin ! haha (A) kavin var oxå riktigt bra, han är typ den som gjort bäst uppträdanden på stadsfesten pga av hans charm och energi ;)
KVÄLLEN blev det att fara till sandra och vara med henne, natta, bina, sofia och viktor ! blev prommenera, kolla film ligag och snakka osv (A) mkt trevlig kvälL !!!!!!!!!!!!

IDAG har jag sovit ALLDELES för länge. åh hahah jag borde styra upp mitt sovande. iaf så har jag sedan klippt våren gräsmatta, och jag gillar typ att kära åkgräsklippare, det är kul ! eller hahahahah ah beror på vad man gämför med ifs (A)
IKVÄLL blev det kanske att jobba i frostkåga, beror på om jag får tag på jenny och om lina kan ta sig dit ;s aja vi får se, hoppas iaf det blir för isf ska jag övningskära dit =) det är kul !


förövrigt är det något lagg med bloglovin. allt är PYTTELITET och man ser nästan inte att läsa. eller man ser på bloglovins-sida. men när man ska läsa inläggen så är det så überlitet att dte inte går läsa ?! kuk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0