we are the world

IGÅRKVÄLL blev det att umgås med favvobrudarna <3 vi chillade vid älven, bakade, provede bhar, kolalde tv, snakkade osv =) ni är bäst och jag älskar er <3

IDAG har jag, viktoria, lina, johan, pierre & johannes vare i boviken och chillat. blev endel bad och sandkrig osv =) riktigt najs och alla förutom jag och viki är tjocka eftersom vi var dom enda som cyklade dit !

IKVÄLL har jag och lina varit i frostkåge i jenny&mattias hus och burit ved. fyfan va kul det är  . nej. men det är najs med pengar och najs med motion ! och vad gör man inte för sin syster :]

Och bara för att kan ni få se en superfin bild på mej tagen från viktorias blogg ;

hej dubbelhaka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0