3h 20 min

nu sitter jag här
inte länge kvar tills vi ska fara

jag har inte ens packat klart. men ska göra det när mit hår torkat så jag kan platta det för plattången måste ju självklart med, och när jag lix då är igång kan jag göra klart allt.
jag vet inte varför men jag känner mej inte överdrivet glad/peppad/pirrig eller ngt. känns som ingenting. som vilken dag som helst, som att jag bara skulle tillbringa min kväll här hemma.
jag måste ringa johanna och fråga om sängkläder
min käre kompis viktor skulle ävan skicka lite musik så jag fick lita nyss att lyssna på =)
annars är jag väl lite ledsen för det som ska hända på fredag. dom som inte vet vad jag menar får veta sen, när jag kommer tillbaka. ska skriva ett inlägg om det då.
annars förstår jag inte hur jag ska klara mej denna weekend utan dator och utan att smsa, det är ett mysterium typ ;s
och såklart kommer jag ju sakna alla kära vänner här hemma ! ni får ha det underbart <3


jag ska ha mig gammla kamera med mig, altså CanonPowerShoy A530,
så vänta er inga superbilder.

hoppas iaf på sol=) och det ska det tydligen bli !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0