alla behöver en vän

hej
jag är inte så värst pigg

kvällen har man tillbringat i hamn med emma.
vi gjorde inte så mkt men trevligt ändå=)
blev godis, dator och allmännt tjoller <3

imorgon kanske jag ska jobba lite
ska ställa väckaren på 7 och om det regnar får jag sova vidare.
om det regnar vid halv 11 så blire inge jobb alls
jag hoppas typ på att det ska regna ehla dagen, så kan jag jobba nästa vecka istället.
pallar inte nu, har ingen ork.

det är ju som sagt torsdag imorgon, och om det inte blir jobb har ja inga planer.
hittapå ngt?

fredag blire kanske jobba då, sen ut och äta med min "kära familj" på pappas sida. aja ska iaf bli roligt att träffa alec&pontus. på kvällen blir det iaf kgbadet, där det blir massor av bad (med och utan kläder) och lyssna så mina älskade vänner i 5thAvenue spelar. det blir troligtvis najs


jag har inte varit i våran stuga en enda gång iår.
det värsta är att jag typ vill dit ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0