highway to hell

Gårdagen blev riktigt kanon.
först jobba 6 timmar (=money), god middag med familjen (aningen uttdragen och aningen mycket mat, men funkade och det var gott) och tillstist kåge med mina underbara kompisar. tyvär har jag inte några bilder från någonting (min mobilkamera är kass, min digitalkamera är kass och min systemkamera släpar jag inte med mej), men ni får klara er iallafall.
men iaf, kvällen började med lite iputtningar i poolen. och även jag åkte i. jag minns inte vilka som fick äran att putta i mej men tror det var natta chrille och viccan/sandra ? dom ska iaf dö (btw det ska alla ngn ggn, bara så ni vet) . sedan spelade iaf favvvobandet och ni ägde <3 sedan blev det mera bad (och brottning i barnpolen för min och nattas del). men jag är typ fofledsen för att vi (haha eller jag !? ) inte fick i viktor i poolen. aja livet fortsäter väl ändå antar jag =)
sedan drog vi till älven eftersom våra kläder redan var dyngsura och tog ett dopp (andra riktida iår för mej). det funkade men man blav lite lerig. sen drog vi till sandra och där hände inte speciellt mycket. ewe ringde massa randoms och det var väl underhållande ;P sedan klockan 12 kom bennet och hämtade mej så jag for hem > smsade > somnade hyffsat tidigt


bild från förra sommaren;
natta & jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0