i like it

Jag suger på att upppdatera
Jag suger på att skriva intressanta inlägg

Jag har faktikst funderat på att skita i att skria inlägg med massa tråkig text, och bara uppdatera bloggen då jag tagit några fina bilder (jag fotar alldeles för sälllan) eller så.
Jag skriver bara "dagboksinläggen" för min skull. Men såklart också för eran skull om ni gillar dom !

Dagen till ära har jag iaf vare på mammas jobb och jobba. nu är det bara målningen kvar och det känns skönt. sen får jag oxå sommarlov på riktigt. Känns som att mitt sommarlov kommer starta på riktigt efter denna helg eftersom jag ska jobba lördag också.
Sen drar vi till sthlm nästan onsdag . det är OFATTBART.
jag tänker typ att det är flera veckor kvar, men det är det inte ;o
MÅSTE TYP BÖRJA PACKA


gillar typ bilden ;*

Postat av: SaraChristina

skriv hemligheter så följer jag din blogg ;)

2009-06-15 @ 20:54:55
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: Joana

Vill du bli veckans blogg ? Kolla då på min blogg o läs reglerna ! =)

2009-06-15 @ 21:38:44
URL: http://joanaconstantin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0