jag orkar inte mer, vill inte vara kvar

okej, nu känner jag bara för att klaga lite
igår efter middagen kände jag för att plugga lite nk (haha MYT, jag vill bara få det bortgjort), så jag tog boken och efter ca 2 sidors läsande aomnar jag. jag vaknar upp 1,5 timmar senare och känndes som att jag inte skulle orka gå och borsta tänderna men det gjorde jag. sen blev jag lite piggare så jag kollade på lite tv (shrek, tila tequila, boston tea party, sex and the city, scrubs, paradise hotel). och som dom flesta kan lista ut så hade jag lite svårt emd sovandet. blev iaf en hel del smsande
sista gången jag kollade på klockan var den 04.22,

så jag har sovit ca 3 timmar inatt

trots detta känner jag mej inte överdrivet trött. men jag känner mej desto mindre pepp på nk. och desto mindre pepp på att fara ut och springa (haha det kommer inte bli av, ska börja seriösare med springandet när sommarlovet kommit)
men detta är iaf saker jag ska/borde göra i veckan:
- plugga till NK till provet imrogon
- göra klart DKn till torsdag
- skriva svenska-utvärderingen
- städa mitt rum
- sola och bli BRUN



jag taggar fan HOCKEY <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0