och sen vare det här med rubriker ...

jahja jag kanske skulle skriva lite denna söndag oxå
gårdagskvällen tillbringade jag i hamn och det var mkt trevligt=) jag kom hem och var jättetrött och jag fattar inte hur jag kan vara trött hela tiden, det är ju förfan sommarlov ?!
idag har jag ABSOLUT inte gjort nåonting. städat mitt rum litegrann men orkade inte damsuga och det suger att ha en svart matta på sitt rum för då syns skräpet ganska så bra
ikväll ska nog johan och lina komma hit och vi ska kolla på himym. det blir skönt att bara ta det lugnt =) blir kanske en sväng förbi statoil och köpa lite godis oxå (A)


blomorna är från bennets välkommen-hem-bukett =)
så tog bilderna för ngn vecka sen,
har bara inte redigerat dom förän idag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0